خدمات ثبتی و حقوقی

شرکت حسابداری ماکان، کلیه خدمات ثبتی از زمان تاسیس شرکت شامل تهیه اساسنامه، شرکتنامه، آگهی تاسیس، روزنامه رسمی تاسیس شرکت و تا تهیه انواع صورتجلسات هیئت مدیره بصورت عادی و فوق العاده شامل آگهی تغییرات آدرس، ورود و خروج اعضاء، افزایش و کاهش سرمایه و هرگونه امور ثبتی در کنار شما هستیم. همچنین کارشناسان ما از ابتدای امور در کنار شما هستند و تمامی مشاوره های لازم جهت تاسیس شرکت، اگهی های تغییرات، تمدید هیئت مدیره و … بصورت رایگان ارائه می دهد و تا حصول نتیجه همراه شما هستند.

توسعه مالی و نقدینگی شرکت ها با انجام امور حسابداری شرکت ماکان

خدمات ثبتی و حقوقی

خدمات ثبتی و حقوقی ماکان، مجموعه امور و خدمات اداری است که به عنوان مشاور شما برای راه اندازی کسب و کارتان از ثبت شرکت تا امور مربوط به حسابداری و مالیاتی و حتی حذب مشتری در کنار شماست. ما طی سال ها کسب تجربه، سعی کرده ایم که سامانه ای جامع داشته باشیم برای آگاهی بخشی در شروع کسب و کار به شکل قانونی.

ما تلاش می کنیم که به بهترین شکل ممکن و متفاوت خدمات حوزه ثبت شرکتها خود را ارائه دهیم. پیگیری های اداری بدون نیاز به حضور شما، مشاوره مالیاتی، برندسازی، امور مالی و حسابداری و مشاوره کسب و کار بخشی از خدمات گسترده ماست.

ما قبل از ثبت شرکتها به شما می گوییم که چه شرکتی با کمترین هزینه نیاز دارید با چه موضوعی، چه میزان سرمایه لازم است در نظر بگیرید و بعد از ثبت چه اقداماتی لازم است انجام دهید. در صورتی که نیاز به مشاوره برند سازی دارید ما راه آسانی برای شما داریم

تاسیس شرکت

شرکت ها به دو دسته شرکت های تجاری و موسسات غیر تجاری ثبت می شوند که البته شرکت های تجاری در انواع مختلف برای مقاصد و اهداف معین در اداره ثبت شرکت ها تاسیس و ثبت می گردد. انواع شرکت های تجاری به شرح زیر تقسیم می شود:

خدمات ثبت و تاسیس شرکت

البته هر کدام از شرکت های سهامی (سهامی خاص و سهامی عام)، شرکت با مسئولیت محدود، شرکت تضامنی، شرکت مختلط غیر سهامی، شرکت مختلط سهامی، شرکت نسبی، شرکت تعاونی تولید و مصرفشرایط و قوانین خاص خود را دارند و برای ثبت هر یک ضوابط مشخصی وجود دارد یا برای اهداف خاصی ثبت میشود.

پس قبل از ثبت شرکت با کارشناسان شرکت حسابداری ماکان تماس بگیرید و با توجه به شرایط و محدودیت های خود، شرکت مدنظر را ثبت نمایید.

آگهی تغییرات

هر گونه تغییر در اساسنامه شرکت باید به اداره ثبت شرکت ها اعلام گردد و اگهی های قانونی و روزنامه رسمی و کثیرالانتشار مربوطه انجام و صادر گردد تا به اطلاع اعضای هیئت مدیره و دیگر استفاده کنندگان برسد. این تغییرات میتواند از تغییر آدرس یا تغییر در سرمایه شرکت یا تغییرات در اعضای هیئت مدیره باشد.

پس هر گونه تغییر در اساسنامه و چارچوب شرکت به اداره ثبت شرکت ها اعلام گردد.

برخی از آگهی های تغییرات به شرح ذیل می باشد:

  • تغییر آدرس شرکت ( دفتر کار ، کارخانه و کارگاه )
  • تمدید هیئت مدیره
  • انتخاب بازرس قانونی شرکت
  • تغییرات در سرمایه شرکت
  • خروج و ورود اعضاء
  • تغییرات در متن اساسنامه

قبل از هرگونه تغییر در اساسنامه با کارشناسان شرکت حسابداری ماکان تماس بگیرید تا از شرایط تغییراتتون آشنا بشوید چون برخی از تغییرات الزامات و ممانعات قانونی دارد و شما نمیتوانید خارج از شرایط قانونی تغییرات لازم را انجام دهید.

موسسات غیر تجاری

موسسات برای اهداف غیر تجاری و غیر انتفاعی ثبت می شوند که هدف از ثبت شرکت کسب سود و منفعت مالی نیست.

موسسات آموزشی که موضوع و هدف از ثبت آن ارئه خدمات آموزشی می باشد که البته برای ثبت آن مجوز های لازم نیاز است را تحت عنوان موسسات غیر تجاری و غیر انتفاعی ثبت می کنند.

موسسات خیره و انجمن های مرتبط را که هدف تجارت و کسب درآمد نیست ، تحت عنوان موسسات غیر تجاری و غیر انتفاعی ثبت میشود.

پس از قبل از اقدام به ثبت موسسات غیر تجاری با کارشناسان موسسه حسابداری ماکان تماس بگیرید و اطلاعات لازم جهت این نوع موسسات بصورت رایگان دریافت کنید.

موسسه حسابداری ماکان کلیه مشاوره های ثبتی و حقوقی خود را بصورت رایگان ارائه میدهد و در ثبت شرکت و آگهی های قانونی در کنار شما هست تا به نتیجه لازم دست یابید.

ماکان | متمایز و منحصربفرد

الماس شرکت ماکان

تجربه کاری

+ 9 سال

کیس

مشتریان

500+ کسب و کار

زندگی

اعضای تیم

30+ متخصص

وب پیج

خدمات

10+ خدمت تخصصی