درحال بارگذاری...

با سلام خدمت کاربران وب سایت حسابداری ماکان، شرکت های تازه تاسیس ۲ ماه فرصت دارند که دفاتر قانونی یا همان دفتر کل و دفتر روزنامه خودشان را از اداره ثبت شرکت ها دریافت کنند، در این میان اگر شرکتی فراموش کند تا دفاتر قانونی خود را در بازه زمانی قانونی دریافت کند، چه مشکلاتی برایش پیش خواهد آمد؟! خب پاسخ به این سوال این است که اگر در بازه زمانی که تا شما دفاتر رو دریافت می کنید، رویدادهای مالی و حتی غیر مالی نداشته باشید، هیچ مشکلی برایتان پیش نخواهد آمد! و می توانید از تاریخ پلمپ دفاتر، اسناد حسابداری خودتان را ثبت کنید. جهت دریافت مشاوره رایگان و دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تماس های شرکت حسابداری ماکان تماس حاصل فرمایید.

بالاخره حقوق کارگران در سال ۱۳۹۹ تصویب شد؟!
مطلب پیشنهادی برای شما!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *